Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

Повернення товару належної якості.

- Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання.

- Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.

- Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Клієнтом, який його отримує.

- У разі відмови Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

Повернення товару неналежної якості

- Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів/шлюбу).

- Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право на свій вибір заявити будь-яку з нижченаведених вимог:

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни;

пропорційного зменшення покупної ціни;

безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їхнє виправлення покупцем або третьою особою;